אינסטגרם

בית/קמפיינים/אינסטגרם

אינסטגרם

אומרים ש"תמונה אחת שווה אלף מילים". חשבתם פעם כמה לייקים היא שווה?

 

עם כניסתה של הרשת החברתית "אינסטגרם" – הפכנו כולנו, מבלי לשים לב, לצלמים ועורכים של ממש. מעתה, המושגים: "Hashtag", "פילטר" ו…"Following", אינם זרים לאיש במדינת ישראל.
אינסטגרםמכיוון שאינסטגרם היא פלטפורמה בה העדיפות לתמונה הוויזואלית גדולה בהרבה מהמלל הכתוב, נוטים עסקים רבים לחשוב שהפלטפורמה אינה מתאימה לעסק שלהם ועל כן לא מתאמצים להיות שם.
אך, בלא מעט מקרים, החשיבה הזו שגויה ביסודה. נכונה העובדה, שהעסקים המובילים והמקודמים ביותר באינטסגרם שייכים לעולם האופנה והקולינריה. יחד עם זאת, כולם משתמשים באותן הטכניקות לפרסום באינסטגרם ולכן, כל עסק יכול למצוא את עצמו שם ולהגיע אל קהל הלקוחות שלו. כמה דרכים לעשות זאת:

 

1. מאחורי הקלעים / פספוסים – לרוב, עסק שמוצריו אינם מתאימים לקידום באינסטגרם, יכול לפתוח פרופיל תדמיתי, בו התוכן יציג את העובדים בחברה, את הווי החברה, את הפספוסים ורגעי הכיף שבעבודה.
הגישה אומרת, שאנשים אוהבים לדבר עם אנשים ולא עם מכונות וככל שהחברה תראה באור אנושי יותר  – כך יזדהו איתה אנשים רבים יותר.

2. "האשטגים" לקידום אירוע – בשמם העברי "התיוגים" או ה"סולמיות" נכנסו לחיינו בסערה אדירה ומשמשים ככלי פרסום אדיר.
לכן, מומלץ בפוסטים מסוימים להגדיר האשטגים ולבקש מהנוכחים באירוע לעשות זאת גם כן. בכך ניצור באזז סביב האירוע ונהפוך את הפוסטים הללו לאינטראקטיביים.

3. תנו במה ללקוחות שלכם – עסקים רבים משתמשים בפלטפורמה כדי להראות כיצד אנשים אמיתיים משתמשים במוצר שלהם. כך, קהל היעד הפוטנציאלי נחשף לשימוש במוצר ויכול להתעורר אצלו הצורך לרכוש אחד כזה.

אינסטגרם

2017-07-03T12:26:12+00:00