בלוג

בית/בלוג
בלוג 2017-07-03T12:26:10+00:00

ינואר 2017

7 מגמות תוכן שיווקי שילוו אותנו ב-2017

10/01/2017|

מיפוי כל המקומות שבהם נמצא הלקוח כל המותגים חייבים למפות את המקומות דרכם לקוחותיהם יכולים ליצור אינטראקציה ומעורבות עם אותו מותג. לאחר מכן, לספק תוכן אופטימלי בהתאמה לפורמטים שונים. בצורה הזו, ללקוחות הפוטנציאליים יהיה את המידע הדרוש כדי לעשות את הצעד הבא, מכל מקום. האם אתם נמצאים בכל הפלטפורמות שהלקוחות שלכם משוטטים בהן?   2. יצירת תוכן עבור לקוחות קיימים לפי Adobe, ארבעים אחוז מההכנסות של חברה ממוצעת מגיעות מהלקוחות הנוכחיים ואומנם רק שני אחוז מהתקציב מושקעים במאמצי שימור לקוחות. בשנת [...]

יוני 2016

איך בונים קמפיין מוצלח? סיפורו של קמפיין

20/06/2016|

קמפיין מוצלח מורכב מהרבה מאוד מרכיבים - כמו מתכון טוב לעוגה הוא צריך להיבנות באופן מדויק אך בשונה מעוגה יש בו גם מקום לטעויות ולתיקונים - זה עיקר המהות של קמפיין טוב.ניתוח מחקר ויכולת לשנות בזמן אמת את צורת הפעילות. קמפיין מאוד מעניין ש T-ROO מבצעת יכול להיות Test Case להבנה כיצד בונים קמפיין דיגיטלי בזמן קצר שמצליח להביא תוצאות מוכחות ואם אפשר לומר אפילו מדהימות.

אפריל 2016

השיווק הוא אתה – על אנשים, תוכן ומכירות במדיה הדיגיטלית

30/04/2016|

יצירת נוכחות משמעותית במדיה החברתית נשענת על שלוש רגליים עיקריות: תוכן איכותי. תפוצה רחבה וקבועה. נתונים ובקרה. על מנת לעמוד ביעדי השיווק שהצבתם לעצמכם, יש לדאוג ששלושת הגורמים יהיו פעילים בארגון שלכם. תוכן איכותי אינו מכוון דווקא למאמרים ארוכים ומעמיקים בנושא מסוים, אלא בחוויות אישיות-עסקיות, תובנות חדשות, רגעים בעלי משמעות שיכולים לעניין את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם או במילים אחרות – אתם. קחו למשל את הפוסט הזה, הוא אינו מנסה למכור לכם שום דבר, ועד סופו לא תראו כאן אף [...]

מרץ 2016

10 טעויות נפוצות בפייסבוק

10/03/2016|

למרות שכולנו כבר מכירים את פייסבוק, נמצאים ומשתמשים בה כמעט בכל יום, חלקנו עדיין חוזרים על מהלכים שגויים בסיסיים שיכולים אפילו להסב נזק לפעילות שלכם ברשת החברתית. הכנו רשימה עבורכם של עשרת ה- NO, NO: כך תשמרו על חשבונכם תקין ועל פעילות השיווק האינטרנטית שלכם אפקטיבית. 1. נעים מאוד, דני הפקות בע"מ בפרופיל שלכם יש שם של עסק. פרופילים אישיים, כשמם, מיועדים לאנשים. אם הפרופיל האישי שלכם מציג שם של עסק, הוא נמצא בסכנת השבתה מידית על ידי פייסבוק ללא כל [...]

פברואר 2016

יש בכלל מקום לתוכן אורגני בפייסבוק של שנת 2016?

12/02/2016|

בלי ממומן אתה לא קיים... קביעה נחרצת? כן ולא. כן, כי ברור לגמרי שפייסבוק דוחפת יותר ויותר לכיוון קידום תוכן בצורה ממומנת, וזה מתבטא בעיקר באחוזי חשיפה נמוכים של תוכן אורגני. ולא, מהסיבות הבאות: נכון, הייתה ירידה משמעותית לחשיפה שהיא אורגנית בפייסבוק. אך עדין, האם תוכלו להתווכח עם הנטייה של משתמשים להעדיף תוכן אותנטי שהגיעו אליו בעצמם ולא בתיווך של מפרסמים? במקרים אלו לרוב רמת המעורבות של המשתמשים תהיה גבוהה יותר. כמו כן, ככל שהמעורבות של העוקבים בדפים היא גבוהה יותר, [...]