דיוור ישיר

בית/מועדון לקוחות/דיוור ישיר

 דיוור ישיר (ניוזלטר)

דיוור ישיר מהווה חלק בלתי נפרד ממערך השיווק בעולם הדיגיטלי המודרני ויש מספר תפקידים עיקריים שכל בעל עסק או חברה חייב להכיר:

  1. שימור לקוחות קיימים – יצירת מועדון לקוחות על ידי עדכונים שוטפים על המתרחש בעסק, מבצעים, הטבות, ברכות לימי הולדת ועוד. אל תתנו ללקוחות לשכוח כי יש להם בית חם, מקצועי ואמין. הישארו בתודעה על ידי יצירת מיילים מעניינים, מעוצבים ובעלי ערך מוסף.
  2. גיוס לקוחות חדשים על ידי הפצת המסרים השיווקיים. ראשית, הלקוחות הקיימים הם השגרירים הכי טובים שלכם בשטח, הם אלו שימליצו לאחרים אם רק תמשיכו להתמיד ולהזכיר שאתם האוטוריטה בתחומכם. כמו כן, לקוחות חדשים ברשימת הדיוור שטרם רכשו מוצרים ושירותים אצלכם, יוכלו להיחשף ולהשתכנע למה כדאי שיתחילו…
  3. יצירת תנועה לנכסים האינטרנטיים השונים על ידי הטמעת קישורים בדיוור. כך למשל כל מעבר של הגולש מהדיוור לאתר שלכם יביא לתנועה שהיא קריטית לקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש.
  4. תמיכה בקמפיינים ומטרות שיווקיות – הדיוור הוא פלטפורמה נוספת למימוש החזון העסקי בתוכנית השיווק השלמה. דיוור נכון יכול לייצר מעורבות גבוהה, קליקים רבים שיובילו לנכסים אינטרנטיים והטמעה של מסרים בתודעת הקוראים. כך למשל אם יצאתם במבצע מסוים, הדיוור יהווה כלי תומך ומעורר תהודה.

חשוב לזכור, דיוור יכול לשמש אותנו כחלק ממארג של קמפיין בצורת אוטומציה. למשל, אם יצאנו לאוויר עם קמפיין הרשמות לדף נחיתה בערוץ הפייסבוק, נוכל לייצר אוטומציה בתצורת דיוור לכל נרשם. כלומר, בנינו תהליך אוטומטי שמטרתו חיבור הלקוח למותג והנעתו לפעולה על ידי סדרה של מסרים שהחלו בהרשמתו והמשיכו במייל אישי.

ניוזלטר

2017-07-03T12:26:12+00:00