השיווק הוא אתה – על אנשים, תוכן ומכירות במדיה הדיגיטלית

בית/בלוג/השיווק הוא אתה – על אנשים, תוכן ומכירות במדיה הדיגיטלית

יצירת נוכחות משמעותית במדיה החברתית נשענת על שלוש רגליים עיקריות:

  • תוכן איכותי.
  • תפוצה רחבה וקבועה.
  • נתונים ובקרה.

על מנת לעמוד ביעדי השיווק שהצבתם לעצמכם, יש לדאוג ששלושת הגורמים יהיו פעילים בארגון שלכם. תוכן איכותי אינו מכוון דווקא למאמרים ארוכים ומעמיקים בנושא מסוים, אלא בחוויות אישיות-עסקיות, תובנות חדשות, רגעים בעלי משמעות שיכולים לעניין את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם או במילים אחרות – אתם.

קחו למשל את הפוסט הזה, הוא אינו מנסה למכור לכם שום דבר, ועד סופו לא תראו כאן אף לא רמז אחד למוצר או שירות. הסיבה פשוטה. אתם כבר קוראים אותו באתר המותג.

חשיפה למותג דרך ערוץ התוכן בו הוא מוצג היא שיטה יעילה ומוכחת להגברת ההזדהות עם מותגים ויצירת רושם חיובי מאוד עליהם. התמקדות בתוכן הכתוב בגובה העיניים ומייצג את החוויה האישית-עסקית שלכם מפעילה את הרגש ומסייעת לבטל חסמים בקרב הגולש. הקוראים שלכם אמורים ליהנות מהתוכן שסיפקתם להם, להזדהות איתו ובסופו של דבר לרצות לדבר עליו, להגיד לכם מילה טובה עליו ובמקרה הטוב ביותר אף לשתף אותו הלאה עם המעגלים שלהם.

ומה לגבי "פרסום"? ובכן, המותג שלכם "צף" ברקע בכל הזמן הזה, עובר בין אנשים ונחשף גם אליהם בדיוק באותה דרך שהשפיע לטובה על הקורא הראשון בשרשרת. באופן זה מתקיימת שרשרת של העברת דעה חיובית על המותג שלכם ובמקביל לכך הטמעת המותג כערכי ומועיל.

shutterstock_494820130

2017-07-03T12:26:13+00:00