אחת מהטעויות הנפוצות ביותר אצל משווקים בדיוור ישיר (ניוזלטר) היא בחירת שעה שגויה למשלוח הדיוור. בגלל שלכל עסק סוג הלקוחות שלו, והרגלי השהות שלהם מול המחשב משתנים, בדקו מתי אחוזי הפתיחה של הדיוור שלכם הכי גבוהים לאחר שליחת 5-6 דיוורים. שלחו אותם בשעות שונות, למשל ב 7:00, ב 10:00, ב 12:30, ב 15:00 , ב 19:30 וב 21:00. השוו את אחוזי הפתיחה בין כל המסרים, על ידי דוחות הדיוור במערכת הדוחות של T-ROO ושלחו את המסרים הבאים בשעות דומות למסרים בעלי אחוזי הפתיחה הגבוהים ביותר.