יש בכלל מקום לתוכן אורגני בפייסבוק של שנת 2016?

בית/בלוג/יש בכלל מקום לתוכן אורגני בפייסבוק של שנת 2016?

בלי ממומן אתה לא קיים… קביעה נחרצת? כן ולא.

כן, כי ברור לגמרי שפייסבוק דוחפת יותר ויותר לכיוון קידום תוכן בצורה ממומנת, וזה מתבטא בעיקר באחוזי חשיפה נמוכים של תוכן אורגני.

ולא, מהסיבות הבאות:

נכון, הייתה ירידה משמעותית לחשיפה שהיא אורגנית בפייסבוק. אך עדין, האם תוכלו להתווכח עם הנטייה של משתמשים להעדיף תוכן אותנטי שהגיעו אליו בעצמם ולא בתיווך של מפרסמים? במקרים אלו לרוב רמת המעורבות של המשתמשים תהיה גבוהה יותר. כמו כן, ככל שהמעורבות של העוקבים בדפים היא גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהפוסטים יופיעו בזרם העדכונים שלהם גם בלי לשלם על קידום ממומן.

הקידום האורגני בפייסבוק יכול לתרום לקידום העסק שלכם בכמה דרכים:

  1. נוכחות התכנים שלכם בדף העסקי יכולה לתמוך בשירות הלקוחות של העסק. תוכלו לענות ישירות ובמהירות לפניות של לקוחות ושל מתעניינים.
  2. קידום אורגני ברחבי הפייסבוק מאפשר לעסק או למותג להציג את הפן האישי שלו, לחשוף את בעליו ואת העובדים בו ואת תחומי העניין שלהם.
  3. ניתן ללמוד הרבה על קהל היעד שלכם מתוך הקידום האורגני עלי ידי מעקב אחר תגובות, אילו פוסטים מקבלים יותר לייקים או מעורבות, מתי הזמן הטוב ביותר להעלות תכנים מבחינת הלקוחות וכו'.
  4. קידום אורגני תורם לוויראליות התוכן. ככל שהמעורבות בדף הפייסבוק ובעדכונים היא גבוהה יותר וכן מספר השיתופים, הלייקים והתגובות רב יותר – כך המותג מגיע לקהל רחב יותר של החברים של האוהדים, ובהמשך גם לחברים של החברים. מכיוון שמשתמשים בפייסבוק מקבלים עדכונים על הפעילות של חבריהם ברשת החברתית, מותג בעל נוכחות עקבית וחיובית בפייסבוק יכול להגדיל את החשיפה של המותג בלי השקעה נוספת.
2017-07-03T12:26:13+00:00