לינקדאין

בית/קמפיינים/לינקדאין

לינקדאין

לינקדאין, היא רשת חברתית מעט שונה מאלו שהזכרנו. היא החלה את דרכה, כרשת חברתית המתמקדת בנישה מסוימת של בעלי העסקים ופחות של קהל קצה.
החל משנת 2010 לערך, עם חדירתה האינטנסיבית של המתחרה "פייסבוק", הבינה לינקדאין כי עליה לשנות פניה ו"לשחרר מעט את העניבה" – ובעצם להפוך את הממשק נגיש יותר ללקוחות הקצה. היום, ניתן לומר שהשינוי האסטרטגי לא חלחל באופן מלא ולינקדאין עדיין נתפסת כרשת חברתית למנכ"לים, בעלי עסקים, יועצים ארגוניים ומנהלי כוח אדם.

כיום, לינקדאין מונה למעלה מ-320 מיליון חברים ברחבי הגלובוס והיא הרשת העסקית בעלת ההשפעה הגדולה ביותר בעולם. לינקדאין בישראל מונה יותר ממיליון וחצי משתמשים מהם כ-380 אלף מוגדרים כמנהלים. בשונה מהתפיסה הרווחת של השנים הקודמות, לינקדאין אינה רק פלטפורמה למפגש בין "עסקים" ו"חיפוש עבודה", אלא רשת חברתית לכל דבר עם הזדמנויות עסקיות וקרייריסטיות מגוונות. לינקדאין אוחזת במטרה אחת גדולה והיא להתבסס כפלטפורמה המובילה בעולם לקהל העסקי.

למי מיועד כיום הפרסום בלינקדאין?

מי משתמש בלינקדאין

הפרסום בלינקדאין מיועד כיום לסקטורים מאוד ספציפיים: בראש ובראשונה בכל מה שקשור לשיווק, אסטרטגיה וכמובן פרסום בין עסקים לעסקים, אך גם פרסום לתחומים בעלי אופי עסקי וקרייריסטי כגון ענף הפיננסים, פרסום לנדל"ן (בייחוד נדל"ן משרדי, השקעות נדל"ן, נדל"ן מניב), פרסום בינלאומי, בנקאות, תעשיות ההיי טק, רואי חשבון, עו"ד, השקעות, וכמובן כל מה שקשור לעולם הגיוס וההשמה.

2017-07-03T12:26:12+00:00