ניהול קמפיינים

בית/השירותים שלנו/ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים

ב- T-ROO אנחנו מנהלים קמפיינים במגוון אמצעי מדיה וכוללים תהליכי עבודה מורכבים:

  • חשיבה אסטרטגית
  • הגדרת מטרות
  • בניית דרך פעולה ובחירת פלטפורמת פרסום מתאימה
  • כתיבת תוכן שיווקי קריאייטיבי
  • עיצוב גרפי
  • טיוב נתוני הקמפיין בזמן אמת ועוד

קיימים 3 סוגים עיקריים של קמפיינים בפלטפורמות הדיגיטל :

  1. קמפיין חשיפה ובניית מותג
  2. קמפיין מעורבות
  3. קמפיין המרות (לידים)

פלטפורמות הדיגיטל שונות ומגוונות, כדאי להכיר את החוזקות והחולשות של כל אחת מהן על מנת להתאים את דרך הפעולה הנכונה ביותר בכל קמפיין.

YouTube

07/06/2017|

YouTube נכון לשנת 2017, YouTube, השייכת לגוגל, הנה פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם עם יותר ממיליארד משתמשים (1 מכל 3 אנשים המשתמשים באינטרנט) ובישראל לבדה - למעלה מ-3.5 מיליון משתמשים. הגולש הממוצע, בדרך כלל ימצא שימוש בפלטפורמה [...]

פייסבוק

05/06/2017|

קמפיין Facebook הכירו את המדינה הגדולה בעולם! הרשת החברתית שנכנסה לחיינו לפני פחות מעשור הפכה להיות מקום מצוין להראות ולהיראות גם בפני לקוחות פוטנציאליים וגם בפני המתחרים בענף. היום, רוב בעלי העסקים והארגונים צריכים שיהיה [...]

SMS

01/06/2017|

קמפיין SMS הימים בהם חיכינו למכתב שנשלח בדואר, או למברק שיגיע בפקס כבר חלפו מזמן. היום, אנחנו רגילים לקבל מסרים מידיים כל הזמן בכל אמצעי המדיה הקיימים. הדרך המהירה ביותר לתקשר עם הלקוחות מתוך ידיעה [...]

Wase

01/06/2017|

קמפיין Wase האמירה הרווחת שבני האדם הופכים פחות ופחות אנושים ויותר טכנולוגים, באה לידי ביטוי באופן ממשי בפלטפורמת waze. בעבר, כשרצה האדם להגיע למקום לא ידוע, היה מתייעץ טלפונית עם חבר קרוב, נעזר בעוברי [...]

לינקדאין

01/06/2017|

לינקדאין לינקדאין, היא רשת חברתית מעט שונה מאלו שהזכרנו. היא החלה את דרכה, כרשת חברתית המתמקדת בנישה מסוימת של בעלי העסקים ופחות של קהל קצה. החל משנת 2010 לערך, עם חדירתה האינטנסיבית של המתחרה "פייסבוק", [...]

אינסטגרם

01/06/2017|

אינסטגרם אומרים ש"תמונה אחת שווה אלף מילים". חשבתם פעם כמה לייקים היא שווה?   עם כניסתה של הרשת החברתית "אינסטגרם" – הפכנו כולנו, מבלי לשים לב, לצלמים ועורכים של ממש. מעתה, המושגים: "Hashtag", "פילטר" ו..."Following", [...]

2017-07-03T12:26:12+00:00