ניהול קמפיינים

בית/השירותים שלנו/ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים

ב- T-ROO אנחנו מנהלים קמפיינים במגוון אמצעי מדיה וכוללים תהליכי עבודה מורכבים:

  • חשיבה אסטרטגית
  • הגדרת מטרות
  • בניית דרך פעולה ובחירת פלטפורמת פרסום מתאימה
  • כתיבת תוכן שיווקי קריאייטיבי
  • עיצוב גרפי
  • טיוב נתוני הקמפיין בזמן אמת ועוד

קיימים 3 סוגים עיקריים של קמפיינים בפלטפורמות הדיגיטל :

  1. קמפיין חשיפה ובניית מותג
  2. קמפיין מעורבות
  3. קמפיין המרות (לידים)

פלטפורמות הדיגיטל שונות ומגוונות, כדאי להכיר את החוזקות והחולשות של כל אחת מהן על מנת להתאים את דרך הפעולה הנכונה ביותר בכל קמפיין.

אאוטבריין

01/06/2017|

קמפיין outbrain אחד המשפטים המייצגים נאמנה פלטפורמה זו הוא "התוכן הוא המלך". כאן הבמה כולה מוקדשת ל content marketing שמשמעותו קידום באמצעות תוכן - כתיבת תוכן מעניין, מקצועי, מעודכן ורלוונטי שמקודם דרך אמצעי המדיה [...]

גוגל

01/06/2017|

קמפיין גוגל פרופ' לתקשורת, באוניברסיטת בר אילן, הצהיר פעם אחת באמצע הרצאה לתלמידיו וטען שרק מישהו אחד בחדר הזה יודע הכל – ואף אחד לא יוכל להתווכח איתו על כך! (הוא התכוון לגוגל). גוגל [...]

פייסבוק

28/05/2017|

קמפיין Facebook הכירו את המדינה הגדולה בעולם! הרשת החברתית שנכנסה לחיינו לפני פחות מעשור הפכה להיות מקום מצוין להראות ולהיראות גם בפני לקוחות פוטנציאליים וגם בפני המתחרים בענף. היום, רוב בעלי העסקים [...]

2017-07-03T12:26:12+00:00