10 טעויות נפוצות בפייסבוק

בית/בלוג/10 טעויות נפוצות בפייסבוק

למרות שכולנו כבר מכירים את פייסבוק, נמצאים ומשתמשים בה כמעט בכל יום, חלקנו עדיין חוזרים על מהלכים שגויים בסיסיים שיכולים אפילו להסב נזק לפעילות שלכם ברשת החברתית.
הכנו רשימה עבורכם של עשרת ה- NO, NO:
כך תשמרו על חשבונכם תקין ועל פעילות השיווק האינטרנטית שלכם אפקטיבית.

1. נעים מאוד, דני הפקות בע"מ
בפרופיל שלכם יש שם של עסק. פרופילים אישיים, כשמם, מיועדים לאנשים. אם הפרופיל האישי שלכם מציג שם של עסק, הוא נמצא בסכנת השבתה מידית על ידי פייסבוק ללא כל התרעה מוקדמת. שנו את השם לשמכם כפי שמופיע בתעודת הזהות שלכם. אם פייסבוק תחשוד שמדובר בזיוף, תתבקשו לשלוח צילום תעודת זהות כדי להוכיח את טענתכם. עבור שם העסק שלכם מיועד כמובן העמוד העסקי.

2. רוצה להיות חבר שלי?
אתם שולחים בקשת חברות לאנשים שאתם לא מכירים. הרבה חברים בפייסבוק זה נפלא. אבל לשלוח בקשות חברות לאנשים שאתם לא מכירים יכול להביא לחסימה שלכם משליחת בקשות חברות חדשות ואפילו להשבתה זמנית של הפרופיל שלכם, אגב גם לא אפקטיבי במיוחד.

3. פלורליזם.
שיתוף פוסטים בקבוצות פייסבוק יכול בהחלט לסייע לכם להרחיב את חשיפת המסר. אבל פייסבוק לא ממש בעד שתעשו את זה בלי הגבלה. שיתוף קבוע בקבוצות פייסבוק שאינן בניהולכם יכול להביא לחסימתכם מלעשות זאת ואף לחסימה זמנית של החשבון שלכם בפייסבוק.

4. שני דפים על העץ.
אם יש לכם שני דפים עסקיים עם אותו שם, אתם פוגעים במותג שלכם. האפשרויות העומדות בפניכם הן: לשנות את שמו של אחד הדפים, דרך אפשרות "אודות" בדף וכך לבדל אותו. אפשרות אחרת היא למזג בין שני דפים בניהולכם, עם שם זהה. האפשרות הזו נמצאת בלשונית "הגדרות" בדף, פרט חשוב- ברירת המחדל של פייסבוק היא למזג את העמוד עם מספר העוקבים הקטן יותר לתוך העמוד הגדול יותר.

shutterstock_538246348

5. המספר חסוי.
עדכון מספר טלפון בחשבון הפייסבוק שלכם יעזור לכם לשחזר את הסיסמה או הגישה לחשבון אם משהו ישתבש או אם תשכחו את הסיסמה.
חוששים לפרטיות המידע שלכם? אל חשש. לפייסבוק כבר יש עליכם כל כך הרבה מידע, שעוד מספר טלפון לא ישנה דבר.

6. אההה מה המייל שלי?.
אם כתובת האימייל שאיתה אתם נכנסים לפייסבוק אינה פעילה יותר או שאין לכם גישה אליה, תתקשו לשחזר גישה לפייסבוק או לאפס סיסמה במידה ותצטרכו. תוכלו לעדכן את כתובת האימייל הראשית להתחברות דרך "הגדרות" בפרופיל האישי.

7. פליירים ומודעות אינם עוברים את מסך הפייסבוק!
פרסום פליירים ומודעות (אפילו שיש לכם ומפתה להשתמש בהם) לא רק שאינו נראה טוב ויזואלית ואינו קריא, הוא מייצר לכם תדמית של מפרסמים זולים ושטחיים ולא הייתם רוצים שיחשבו את זה עליכם, אנחנו מקווים.

8. תיוגים ללא הכרה.
תיוג אנשים בפוסטים יכול לסייע לכם להרחיב את תפוצתם המסרים, אבל רק במידה והמתויגים מופיעים בפוסט או קשורים אליו. תיוג ללא הסכמה הוא מעשה שנתפס כפולשני ובלתי רצוי בעייני הגולשים. רבים מהם עשויים להעיר לכם ולדווח על הפוסט שלכם לרעה, דבר שעלול להעמיד את הפייסבוק שלכם בסכנה. חוץ מזה שזה נורא מעצבן!

9. יופי ללא אופי.
תמונות הן כלי מצוין להעביר מסרים. אבל אל תבנו על כך שכולם מבינים את המסר שהתמונה שלכם מכוונת להעביר. הוספת טקסט, אפילו משפט קצר, בתוך או מעל התמונה יכוון את הגולשים ויסייע להם להגיב ולשתף אותה.

shutterstock_162592259

10. אופי ללא יופי.
ממש כמו שהעלאת תמונות ללא טקסטים אינה משרתת אתכם, כך גם העלאת טקסטים ללא תמונות פוגעת בחשיפת המסרים שלכם. ברשתות החברתיות המוצפות בתוכן, הוספת תמונות היא תנאי הכרחי ללכידת תשומת הלב של הגולשים. פוסטים עם תמונה יעילים בכ- 90% יותר מפוסטים ללא תמונה.

.

2017-07-03T12:26:13+00:00