קמפיין Wase

האמירה הרווחת שבני האדם הופכים פחות ופחות אנושים ויותר טכנולוגים, באה לידי ביטוי באופן ממשי בפלטפורמת waze.
בעבר, כשרצה האדם להגיע למקום לא ידוע, היה מתייעץ טלפונית עם חבר קרוב, נעזר בעוברי אורח ברחוב ויוצר אינטראקציה עם הסביבה.
בשנים האחרונות, עם כניסתה של אפליקציית הניווט החינמית "waze" לחיינו, הרי שההגעה אל היעד נעשתה הרבה יותר פשוטה ונוחה.
קצב ההורדות הבלתי נתפס של האפליקציה על ידי משתמשי קצה, הפך אותה עד מהרה לרלוונטית יותר מתמיד עבור מפרסמים המוכרים מוצרים, בבית עסק מסוים.

חלוצים בתחום היו מסעדות שונות ורשתות חנויות נוחות, אשר עוררו אצל הצרכן צורך תוך כדי נסיעה ע"י פרסום של מודעות שבהרבה מהמקרים קלעו למצב בו נמצא הנהג. לדוגמה: מודעה שפורסמה ע"י חנות נוחות ופעלה רק בלילות קראה לנהגים "לעצור להתרעננות" ולהמשיך בנסיעה.

לאפליקציית הניווט, waze שלושה סוגי מודעות:

  1. חיפוש – המיקומים שלכם יקודמו לראש תוצאת החיפוש ויכללו את הלוגו שלכם.
    כאשר הלקוח יקליק על המודעה, הוא יקבל פרטים ומידע על בית העסק.
  2. סיכות – מעין שלט חוצות דיגיטלי שמראה ומזכיר לנהגים שהעסק שלכם נמצא על המסלול שלהם או בקרבתו.
  3. טייקאובר – יחידה זו מספקת מידע רב יותר על העסק וההצעות שלכם כשמשתמשי waze עוצרים.

קמפיין וייז

2017-07-03T12:26:12+00:00